AK Partili üye belediyeden ‘Denetim Komisyonu Raporu’nu talep etti
AK Partili üye belediyeden ‘Denetim Komisyonu Raporu’nu talep etti Posted on 11 Haziran 2026 by Yusuf Arslan Bilecik Belediyesi’nin AK Partili Belediye Meclis ve aynı zamanda Denetim Komisyonu üyesi İbrahim Rafet Sünetci, belediyeye bir dilekçe vererek, ‘2025 Yılı Denetim Komisyonu Raporu’nu yazılı olarak talep etti. İbrahim Rafet Sünetci, dilekçesinde, 5393 Sayılı Belediye Kanunu’nun ilgili maddesine atıfta bulunarak “Rapor hakkında gerek Belediye Kanunu, gerekse Belediye Meclisi Çalışma Yönetmeliğinde yer alan amir hükümler kapsamında Meclisimiz bilgilendirilmemiş olup, raporun tarafıma verilmesi talebim hususunda bugüne kadar herhangi bir dönüş yapılmamış, raporun içeriği hakkında da komisyon üyesi sıfatıyla tarafımca bilgi edinilememiştir. Belediye Meclis Üyelerinin belediye…