‘Dünyanın En Değerli Otomotiv Markası’ belli oldu…

Toyota, Otomotiv Sektöründe Öne Çıkıyor: Marka Değeri Yüzde 23 Arttı

Toyota’nın açıklamasına göre marka değeri önceki yıla göre yüzde 23 artarak 64,7 milyar dolara ulaştı. Bu başarıyla Toyota, otomotiv şirketleri arasında zirveye yerleşti ve genel sıralamada 18. sıraya yükseldi.

En Yakın Rakibine 11 Milyar Dolarlık Fark

Toyota ile en yakın rakibi arasındaki fark 11,7 milyar dolar olarak belirlendi. Bu fark, Toyota’nın sektördeki gücünü ortaya koyuyor.

Marka Değerini Destekleyen Faktörler

  • Toyota, müşteri güveni ve teknolojik yeniliklerde lider konumda.
  • Brand Finance’ten AAA+ marka gücü derecelendirmesi ve 92,3’lük Marka Gücü Endeksi skoru almıştır.

Toyota, sürdürülebilir mobiliteye ve teknolojik yeniliklere verdiği önemle müşteri sadakatini ve marka değerini artırmıştır. Şirketin bu başarısı, global marka algısında öncü bir konumda olduğunu göstermektedir.

‘Herkes İçin Daha İyi Bir Gelecek’ vizyonunu hayata geçirme hedefi, Toyota’nın yükselişinde önemli bir rol oynamaktadır. Toyota, gelecekte de otomotiv sektöründeki liderliğini sürdürmeyi hedeflemektedir.

Related Posts

Spotify’a yakında HiFi desteği geliyor! Fazladan internet harcayacak

Spotify için birkaç yıl önce tanıtılan HiFi yani kayıpsız ses kalitesine yönelik yeni gelişmeler var. Uzun bir süredir beklenen HiFi altyapısının yakında Spotify için sunulması bekleniyor.

Yapay zeka ile oyun geliştirmenin 3 sırrı!

Yapay zeka (AI), oyun geliştirme süreçlerini kökten değiştiriyor ve bilimsel araştırmalar bu dönüşümün temel taşlarını oluşturdu. Geleneksel yöntemlerin ötesine geçen yapay zeka teknolojileri, oyun endüstrisinde daha hızlı, yaratıcı ve …

iOS 26’da çocukların güvenliği için yeni bir uygulama var

Apple’ın geçtiğimiz günlerde duyurduğu iOS 26 sürümü, çocukların yeni numaralara mesaj göndermek için ebeveynlerinin iznini almasını gerektirecek.

İkinci el araç satışında model bazında değer kaybettiren renkler!

ABD merkezli iSeeCars uzmanlarının gerçekleştirdiği araştırma, ikinci el araç satışlarında renk seçiminin, teknik özellikler kadar belirleyici olduğunu ortaya koydu.

Epic Games 12 Haziran tarihine kadar iki oyunu ücretsiz veriyor

Epic Games ücretsiz oyun verme geleneğini DEATHLOOP ve Ogu and the Secret Forest adlı oyunlarla devam ettiriyor.

Yapay bebek tartışması alevlendi: Şirketin yeni ürünü ‘midemi bulandırıyor’

Bilim dünyasından ve kamuoyundan gelen tepkiler çığ gibi büyüyor. 25 yaşındaki Kian Sadeghi tarafından kurulan genetik test girişimi Nucleus Genomics, “Nucleus Embryo” adını verdiği yeni ürünüyle tepkilerin odağına oturdu. Şirketin iddiasına göre bu …